środa, 10 kwietnia 2013

Zła...

...jestem i to bardzo.Na moje koleżanki a było to tak,że zostałyśmy po lekcjach no i biłyśmy się śnieżkami no to ja dobra poszłam po więcej śniegu.Gdy wróciłam ich już nie było no to ja na nich czekałam już prawie czekałam 20min i się wkurzyłam i poszłam się ubrać.A one tam były i mi gadały,że one poszły po ciuchy ale to na pewno nie prawda bo gdyby poszły po ciuchy to by mnie zawołały a one sobie po prostu poszły i nie wiedziałam gdzie są.Więc nie wiem jak to jutro będzie a mogę się założyć,że jak poszłam to zaczeły mnie obgadywać no cóż tak to z nimi bywa dobrze,że mam takie best friend czyli Julkę i Kasię.Gdyby nie one to bym poszła do innego gimnazjum chociaż jedna i tak idzie do innego.

1 komentarz:

  1. Też bym chciała mieć takie dwie prawdziwe przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń